Rezumatul cartii: The Shadow Runner de Vishal Bahukhandi

Veer a fost intotdeauna fundul tuturor glumelor ca copilul gras din cartier. Lipsa lui de stima de sine nu ii mareste sansele la femeia din visele sale, Prerna.

Cand se alatura academiei militare, il intalneste pe Govind, care este tot ceea ce Veer ar putea visa doar sa devina. In timp ce Govind este condus de dorinta de razbunare, o durere nefasta este tot ceea ce conduce Veer. Si cand Veer se afla la cel mai mic esalon al academiei, Govind vine in salvarea sa. Dar toate victoriile cer un pret.

Va lasa Veer acea vinovatie sa-l bantuiasca pentru tot restul vietii sau se va ridica pentru a se rascumpara?

Isi va trada propriile vise pentru a indeplini ambitia lui Govind?

Un amestec minunat de romantism si rascumparare, umor si ironie, aceasta este povestea transformarii epice a unui om din obisnuit in ceva incredibil.

Recenzie de carte: The Shadow Runner de Vishal Bahukhandi

Ma umileste pana la lacrimi, ca in timp ce majoritatea civililor participa la filme, cumpara masini noi, dorm si fac gratare in curtea din spate, exista un grup de barbati si femei care isi petrec voluntar timpul departe de familie, suporta teste brutale de fizica si psihica. rezistenta, risc de ranire si chiar sacrificarea propriei vieti, astfel incat sa putem continua in ignoranta fericita a pericolelor cu care ne confruntam. ,,The Shadow Runner” este relatarea unui om despre unitatile de lupta de elita ale armatei noastre, despre viata lor in antrenament si nu numai, si este captivant!

Shadow Runner este pur si simplu una dintre cele mai bune carti de fictiune militare scrise chiar de un om al armatei, maiorul Vishal Bahukhandi. Operatiile si experientele sunt pur si simplu total visceral si va veti gasi inghetat, cu maxilarul usor deschis, in timp ce le cititi. Dar comentariul intern al autorului ridica cartea de la o serie de piese de actiune intense la ceva mai mare.

Povestea este axata pe viata a doua personaje, Veer si Govind, care se alatura academiei militare din propriile motive; una din cauza unei inima si alta pentru razbunare. Shadow Runner este o poveste despre prietenia si rascumpararea lor. Are romantism, prietenie, umor, actiune si tot ce te-ai astepta de la o carte grozava.

Cand maiorul Vishal scrie despre vitejia omului in forta armata si despre cum un moment sterge toate diferentele dintre barbati, stii ca citesti ceva foarte, foarte special. Ambii personaje principale, Veer si Govind, sunt razboinici – filozofici, dar poseda camioane cu forta intestinala necesara pentru a face lucrurile pe care acesti barbati au sarcina sa le faca. Sunt simultan masurati, reflecti, aproape stoici si emana cinste. Ceea ce veti citi in aceasta carte uimitoare este o relatare sincera si sincera a lucrurilor incredibile la care asista un barbat incredibil de masurat.

Nu numai ca Vishal Bahukhandi este un mare povestitor, care transmite toata suferinta, veselia, prietenia si greutatile vietii sale ca membru al acestui grup de elita de soldati, dar arata, de asemenea, ca realitatea poate fi mai interesanta decat fictiunea. Desi cartea este o lucrare de fictiune, autorul si-a pus propriile experiente la academia militara in poveste. Perspectiva pregatirii armatei a fost fascinanta, la fel ca toate celelalte aspecte ale experientei militare a autorului.

Shadow Runner este o poveste puternica, frumoasa, plina de actiune si realitate, o poveste a fratiei, a depasirii limitelor corpului, mintii si spiritului. As recomanda aceasta carte oricui cauta o relatare sincera a ceea ce au indurat acesti barbati, precum si realizarile lor incredibile, interesati de viata militara, de psihologia soldatilor in lupta sau de instruirea, organizarea si practicile armatei de elita. fortelor.