Debutul în sezonul 2 din The Witcher în perioada sărbătorilor are o senzație ciudată de liniștitoare. Poate pentru următorul sezon al serialului fantasy live-action vine la aproape doi ani după difuzarea primului sezon al serialului pe Netflix. Poate pentru că ne petrecem acest sezon vizitând munți cu zăpadă și regiuni înghețate, în conformitate cu sezonul de iarnă.

Poate se datorează faptului că telespectatorii doresc o emisiune de înaltă calitate, care să fie atât intrigant, cât și distractiv de vizionat în lunile de iarnă – cel puțin în emisfera nordică. Și băiete, „Sezonul 2 din The Witcher” se potrivește descrierii.

Nu numai că cel de-al doilea sezon din adaptarea Netflix a operelor literare ale lui Andrzej Sapkowski îl depășește pe primul, dar este și o continuare fascinantă care prezintă o dramă magică, plină de acțiune, care îi va mulțumi și îi va uimi pe fani. .

The Witcher Sezonul 2 Trailer Netflix

La sfârșitul lunii octombrie, trailerul final pentru „The Witcher Season 2” a debutat online, oferindu-ne o privire rară despre următoarea parte a serialului și, de asemenea, dezvăluie câteva spoilere demne de remarcat pentru telespectatorii lor. Trailerul fascinant al sezonului zdrobește mintea fanilor, arătând scene extraordinare de magie, crimă și monștri, precum și panorame magnifice ale continentului și prevestiri terifiante cu privire la puterea lui Ciri.

Intriga așteptată din sezonul 2 The Witcher

Serialul prezentare „Geralt of Rivia”, care înfățișează personajul unui Witcher și întâlnește diverși oameni în călătoria sa. Toate personajele din seria se bazează cumva pe cărți și seria de jocuri. Pe măsură ce seria progresează, Geralt devine o figură tată a Prințesei Ciri de Cintra.

Revenirea mult așteptată a „The Witcher Sezonul 2”, care este plin de magie și monștri, va fi interesant pentru oamenii care se îngrijesc de așteaptă cu disperarea acestui spectacol din ultimii doi ani, deoarece după ce au vizionat trailerul sezonului 2 al acestui show, putem spune că sezonul viitor va începe cu siguranța unde a rămas primul și, de asemenea, se va scufunda înapoi în mitologia sa.

De asemenea, echipă de creație, inclusiv Schmidt Hissrich, face o treabă excelentă de a arunca indicii de expunere a sezonului viitor prin trailer, în timp ce îi urmăresc pe Geralt, Yennefer și Ciri în ultima lor călătorie. Este de așteptat ca povestea celui de-al doilea sezon din „The Witcher” să fie mai liniară și să funcționeze bine pentru serie.

Intriga mai complicată a sezonului divin mai de înțeles. Numeroasele părți ale poveștii prin a fi o poveste comună, în loc de povești individuale, cu puține în comun în afara cadrului lor. Arcurile personajelor se desfășoară mai mult sau mai puțin în tandem (mai degrabă decât în ​​​​linii temporale diferite).

Distribuție Star

Distribuția vedetă include pe Henry, Anya și Freya în personajele lui Geralt, Yennefer și, respectiv, Ciri. Va fi grozav să urmărești revenirea personajului lui Joey Batey ca Joyous Bard Jaskier și personajul lui Eamon Farren ca liderul armatei Nilfgaardian Cahir în acest sezon viitor al „The Witcher”.

Celelalte personaje, inclusiv maestrul Tissa, Triss, Istredd, Fringilla și Vilgefortz, sunt interpretate de MyAnna Buring, Anna Shaffer, Royce Pierson, Mimi M. Khayisa și, respectiv, Mahesh Jadu. Copilul spiriduș care a devenit prieten cu Ciri în ultimul sezon care a fost interpretat de Dara revine și în acest sezon care urmează.

Vedetele debutante în acest sezon sunt Adjoa Andoh, care va juca rolul unei mame preotese Nenneke și Kristofer Hivju, care va juca rolul vechiului prieten al lui Geralt, Nivelles.

Povestea sezonului 2 The Witcher

The Witcher Sezonul 2

În acest sezon care urmează din „The Witcher”, cel mai haotic sentiment pentru fani este că vor fi mai mulți vrăjitori în afară de Geralt. Rolul principal al lui Geralt în acest sezon este să-și protejeze fiica Ciri de orice rău cu orice preț. Prin urmare, o duce pe fiica sa Ciri la Kaer Morhen unde a crescut și a învățat câteva lucruri în copilărie. Când povestea va crește, el va întâlni vechiul său tutor Vesemir, care a crescut și la învățat abilități speciale, astfel încât să devină o armă mortală pentru inamicii săi.

Va fi interesant să urmăriți bătălia culminant dintre Henry Cavill și Sodden Hill în al doilea arc de poveste din „The Witcher Sezonul 2”. De asemenea, veți fi fascinat urmărind diverse scene uimitoare, cum ar fi atunci când Geralt și Ciri se găsesc în terenurile de antrenament și în sanctuarul de iarnă Kaer Morhen, unde explorează rădăcinile bizare, spirituale ale acestuia din urmă, precum și trecutul vrăjitorilor înșiși.

Cu toate acestea, sezonul 2 „The Witcher” din găsește timp pentru al provoca pe Geralt împotriva unei varietăți de creaturi teribile din toate politicile și scufundările istorice profunde.

De asemenea, citiți despre – Invasion Sezonul 2

Data de lansare a sezonului 2 The Witcher

Sezonul 2 The Witcher va fi lansat pe 17 decembrie 2021 pe Netflix. De asemenea, va consta din opt episod, similar cu predecesorul sau pentru cei care nu stiu. Sezonul 2 The Witcher este aproape, cu Henry Cavill reluând rolul său de vânător de monștri care conduce ansamblul în seria fantezie Netflix. Sezonul 2 din „The Witcher” este un pas înainte îndrăzneț, rezonant emoțional și captivant din primul sezon.

The Witcher Sezonul 2 Recenzie

Neobstrucționat de așteptări fanilor pentru o emisiune live-action Witcher TV, cel mai recent sezon din adaptarea Netflix este mai bogat decât predecesorul său, demonstrând noua încredere a conducătorului de spectacol și a producătorilor în a duce serialul în direcții pe care nu poate avea curajul. să le exploreze. anterior.

Sezonul 1 nu este impecabil – unele decizii ale personajelor sunt iraționale și există neplăceri în mai multe secvențe când sunt necesare mai multe explicații ale poveștii – dar este să crească enorm față de secțiunile precedente.

De asemenea, citiți Despre – Outer Banks Sezonul 3

Concluzie

Oricât de ciudat ar sună, The Witcher 2 pare o poveste despre maturitate pentru triada sa principală a lui Geralt, Ciri și Yennefer și, oricât de clișeu ar sună, sezonul 2 este, de asemenea, despre familia adoptivă pe care o formăm împreună. drumurile noastre. Odată cu apropierea sezonului Crăciunului, un moment în care ne gândim cu toții familiile și prietenii noștri, tema centrală a sezonului doi „The Witcher” se simte deosebit de potrivită – și asta este liniștitor.
Sezonul 2 The Witcher va avea premiera exclusiv pe Netflix vineri, 17 decembrie 2021.